luni, 14 septembrie 2020

1. Micuța Angela


    Angela este fetița lui Iosif și a Sofiei. Ea este o fetiță frumoasă, deșteaptă și foarte bine crescută. Deși are doar 7 ani, îi place să învețe multe lucruri.

    Ea locuiește cu părinții ei într-o casă frumoasă într-o pădure. Îi place să culeagă flori și să asculte poveștile frumoase pe care mama ei i le spune.

    Astăzi amandoua au fost împreună într-o plimbare până la râu, care este în mijlocul unei pajiști, puțin mai departe de casa lor. A fost o zi foarte frumoasă și soarele strălucea sus de tot pe cerul albastru. Întreaga pajiște era plină de multe flori mici și colorate, și pe ramurile copacilor o mulțime fără număr de păsări mari și mici cântau voioase. Era atât de frumos, ca și cum ar fi fost în Paradis!

    Angela alerga bucuroasă printre flori. Ea a cules o grămadă de floricele, a făcut un buchet frumos. și l-a adus mamei sale. "Mamă, am cules aceste flori pentru tine", i-a spus ea. I-a dat florile și a cuprins cu brațele ei micuțe gâtul mamei sale ca să o strângă tare.

    Sofia și-a luat fetița în brațe și cu foarte multă tandrețe și dragoste maternă a acoperit-o cu multe multe sărutări!

    Amândouă se bucurau de frumusețea priveliștei, de ciripitul vesel al păsărelelor și de razele soarelui care pătrundeau printre ramurile arborilor falnici, că să lumineze totul în jurul lor.

    "Mamă, cine a făcut toate aceste flori și toți acești copaci?" a întrebat micuța Angela la un moment dat.

    "Bunul nostru Dumnezeu, fetița mea."

    "Și soarele, mamă?"

    "Și soarele deasemenea și toate celelalte pe care ochișorii tăi micuți le vede, sunt create de El, iubita mea."

    "Asta înseamnă că Bunul nostru Dumnezeu este foarte puternic, nu-i așa?"

    "El este puternic pentru că este Atotputernic", a continuat Sofia.

    "Ce înseamnă atotputernic?"

    "Că El poate face tot ce dorește! De aceea El a creat tot întinsul cerului cu soarele, luna și toate steluțele care strălucesc în timpul nopții!"

    "Înțeleg mamă! Bunul nostru Dumnezeu a făcut deasemenea și pământul cu copaci și flori!"

    "Și izvoarele cu apă și râurile, dar și mare întinsă cu pești! Tot ceea ce există în cer și pe pământ este creat de Bunul nostru Dumnezeu, fetița mea!"

    "Mamă, unde este Dumnezeu acum?"

    "Dumnezeu este peste tot, fetița mea!"

    "Poate fi El în ceruri, dar și aici cu noi de asemenea?"

    "Da, pentru că El este omniprezent."

    "Ce înseamnă omniprezent?"

    "Asta înseamnă că El poate fi prezent oriunde. El poate fi cu noi, poate fi și cu tatăl tău unde este acum, dar și în America unde locuiește verișoara ta Cristina."

    "Mamă, cum poate El să fie și aici și altundeva, din moment ce eu nu pot să fiu și cu tine și cu tata în același timp?"

    "Dumnezeu este un Sufletcopila mea și din acest motiv El poate fi prezent oriunde. Tot ceea ce este material, ca și corpul nostru, nu poate fi oriunde. Dar sufletul nostru poate fi aproape de tot ceea ce iubim."

    "Deci Dumnezeu este acum cu noi, din moment ce Îl iubim?"

    "Bineînțeles că El este cu noi! Și este foarte fericit că vorbim despre El! De fiecare dată când ne gândim la Dumnezeu cu dragoste și vorbim despre El, El ne îmbrățișează strâns în divina Lui îmbrățișare și ne umple sufletul cu multă dragoste și bucurie!"

    "Cât de mult ne iubește Dumnezeu pe noi?"

    "Ne iubește atât de mult Angela, încât nimeni nu poate măsura dragostea."

    "Mai mult decât mă iubești tu pe mine, mami?"

    "Bineînțeles, copila mea! Dacă toate mămicile din lume ar pune la un loc toată dragostea lor pentru tine, Angela mea, dragostea Lui Dumnezeu pentru tine este incomparabil mai mare!"

    "Mama, pot eu să-l iubesc eu pe Bunul nostru Dumnezeu, așa cum te iubesc pe tine și pe tata?"

    "Poți să-L iubești așa cum mă iubești pe mine și pe tata și chiar mai mult. Lasă-l pe Dumnezeu să fie cea mai mare dragoste a inimii tale."

    Angela a dat un pupic dulce mămicii sale și apoi a ridicat ochii spre cer și a zis tare: "Te iubesc Dumnezeul meu drag. Te iubesc din toată inima mea!"

    Sofia și-a privit fetița cu multă dragoste și fericire. Ea a simțit că este cea mai fericită mamă din lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu